- Odstranit tento produkt z oblíbených.
- Přidat tento produkt k oblíbeným.
- Poslat přátelům
- Tisk
Boční brašna Explorer 42 litrů
Boční brašna Explorer 42 litrů. Pozor cena je za ks.
Kategorie
Výrobci
Dodavatelé
Žádný dodavatel
Boční brašna Explorer 42 litrů. Pozor cena je za ks.
Boční taška na motorku EXPLORER
Určení: Brašny EXPLORER byly vyvinuty jako konkurence kufrům. Jejich výhody jsou hlavně v ceně a v bezpečnosti případného pádu, kdy nehrozí, že si noh přimáčknete tvrdým kufrem. Při odšlápnutí za jízdy terénem se nemusíte bát o kotník. Další nespornou výhodou je, že si přizpůsobíte objem vaků momentálním potřebám. Tak můžete využít celého objemu tašky cca 42 litrů nebo si z nich udělat malý pytlíček o objemu cca 8 litrů, a to jenom stažením kompresních popruhů. Na jedné tašce je jich proto celkem 8 ks. Tento vak potřebuje k svému upevnění rám, který ale nemusí být tak silný jako na kufry. Proto také při pádu nehrozí ohnutí podsedlového rámu. Tažka prostě uhne.
Celý vak je svařován, šití je využíváno jenom u popruhů, které jsou z vnitřní strany vaku podvařeny terči,. Vak je proto při správném použití voděodolný, voda se vám do něj nedostane ani při případné koupeli v brodu.
Materiál: Vak je z vysokopevnostního, voděodolného a otěruvzdorného materiálu Polymar, které tvoří speciálně pletené jádro. Díky hustému a vtavenému jádru zaručuje vysokou pevnost vůči roztržení a při případném rozříznutí nedovolí, aby se materiál tzv. rozjel dál. Oprava je proto jednoduchá a na místě stačí místo roztržení přelepit jakoukoliv voděodolnou páskou.
Zadní díl vaku je tvořen ze TŘÍ vrstev. Vnitřní vrstva je z Polymaru, zpevněná plastovou deskou, která drží tvar a brání promáčknutí vaku do vnitřní části rámu, kde by se mohl propálit od výfuku. Na zadní díl je navíc navařen díl z Cortexu, aby se zvýšila odolnost a otěruvzdornost vaku vůči rámu.
Přední díl je zdvojen a zesílen dvěma vrstvami Plastelu.
Upevnění k motorce: k upevnění a kompresi slouží 8 ks popruhů, které zajišťují dostatečnou varibialitu uchycení. Díky množství popruhů si mužete vymyslet i vlastní uchycení, které vám bude nejlépe vyhovovat. Co se týče kvality rámečku, tak na něj není vyvíjen velký tlak jako u kufrů, které musí nést celou váhu. Explorery jsou spojeny dohromady buď nad sedlem, nebo pod sedlem, a tak se přenáší největší váha přímo na podsedlovku. Ostatní popruhy jsou v podstatě fixační.
Základní uchycení: K rozložení váhy na motorce vám slouží hlavně 4 popruhy a to: na zadním dílu nahoře jsou všité 2 přezky na 4cm popruh (každý vak má při koupi jeden), kterými se vaky spojí k sobě. Již můžete vaky přehodit na motorku, a to popruhy přes nebo pod sedlo. Délka popruhu vám stanoví výšku vaku na motorce. Další 2 jsou uchyceny na předním dílu vaku na stejném typu přezky. Vezmšte popruh, který je umístněn na ní, sejměte z vaku a protáhněte spodním rámečkem. Potom provlečte popruhem našitým na dně vaku a přichyťe zpátky do přezky. Toto jsou hlavní nosné popruhy.
Na boční části vaku jsou 2 ks popruhů na každé straně. Ty uchytíte na boční část rámečku nebo spojíte popruh do sebe a vedete jej za rámečkem. Doporučujeme aspoň jeden z párů uchytit. Tyto popruhy vám zafixují vak proti pohybu do stran. Opět se jedná o základní uchycení. Boční popruh můžete také uchytit ke stupačce a zadní kolem značky spojit k dalšímu vaku. Jak jsme psali výše, díky množství popruhů je variabilita opravdu velká.
Vrchní popruhy vedoucí ze zadního dílu vaku do přezky na předním dílu jsou jenom kompresní, popř. slouží k uchycení přes D kroužky k dalšímu případnému vaku nebo vybavení.
Všechny poruhy můžete podle uvážení zkrátit sestřižením. Je dobré je následně zatavit proti třepení, např. opálit zapalovačem.
Poruh k rámu můžete upevnit jednodušším systémem, a to pouze protáhnout popruh okem nebo rozdělat poruh z plastové průvlečky, protáhnout jej okolo rámečku a znovu stejným způsebem navléknout zpět.
Vak správně smotáte tak, že jej nabalíte věcmi, spojíte k sobě oba volné konce vaku a zapnete je na suchý zip (pozor na termoprádlo). Tím se již nemůže vak posouvat a snadno jej zarolujete. Potom tlakem nohou proti motorce se snažíme dostat co nejvíce vzduchu z vaku. Přes plastovou lištu následně vak aspoň 3x zamotáte a zajistíte bočními přezkami. Všechny poruhy utáhnete a vak zkomprimujete na nejnizší objem. Vypadá to složitě, ale uvidíte že po prvním použití nebudete mít problém.
Na co si dát pozor: Celý vak se nesmí vystavovat příliš vysoké teplotě, zvlášť je potřebné odclonit teplo z výfukového potrubí. Explorer i jeho součásti neumisťujeme na ostré hrany. Popruhy kontrolujte jejich napnutím. Nevystavujte vak benzínu ani jeho derivátům. Pro likvidaci nepotřebného vaku nám jej zašlete zpátky a my zajistíme jeho ekologickou likvidaci.
Jako výrobci zajišťujeme opravy našich výrobků, ale je vždy potřeba zvážit náročnost a rentabilitu takové opravy.
Děkujeme za zakoupení našich výrobků a přejeme mnoho kilometrů bez nehod.
Vilém Macháň
Kyselovská 80/57
78301 Olomouc
Tel: +420 604 743 932
info@motovaky.cz
www.motovaky
Doprava po ČR. je 120 Kč na Slovensko 220Kč
Motovak boční plnění S MADLEM 60 L ČERNO/ŽLUTÁ
1 236,00 Kč 1 174,20 KčNapište nám
Naše zákaznícka linka je k dispozici od 9:00 do 17:00
Telefon:+420 604 743 932
Kontakt na naši zákaznickou linku
Následujte nás