Nejlepší barva. Výhoda téhle barvy je, že na ní není moc vidět špína. Vak o obsahu 65 l na terénní, cestovní nebo sportovní motorku. K upevnění nepotřebuje rám!!
Nejlepší barva. Výhoda téhle barvy je, že na ní není moc vidět špína. Vak o obsahu 65 l na terénní, cestovní nebo sportovní motorku. K upevnění nepotřebuje rám!!
Určení: Podkova 65 byla vyvinuta pro offroudovou jízdu, proto jsme pro její výrobu vybrali nejkvalitnější dostupné materiály, tj. Plastel a Polymar (z německého trhu) a celou výrobu zajišťujeme výhradně v České republice. Největší výhodou je, že Podkova nepotřebuje rám a není širší než motorka, takže v dopravní zácpě se s motorkou pohybujete jako bez zavazadel. Díky obrovské odolnosti materiálu vám při pádu může zachránit zadní část motorky a nezůstane vám pod ní noha, na rozdíl od kufrů. Navíc nevadí při jízdě ve stupačkách. Dá se použít v podstatě na jakoukoli motorku, terénní i silniční. Vyrábíme ji v barevných kombinacích červená, modrá, černá, písková a oranžová, vždy s černými cortexovými doplňky.
Materiál: Tělo Podkovy je z vysokopevnostního, voděodolného a otěruvzdorného materiálu Polymar, který tvoří speciálně pletené jádro. Díky hustému a vtavenému jádru zaručuje vysokou odolnost proti roztržení a při případném rozříznutí se řez dále nerozjíždí. Je snadné ji na místě opravit, a to tak, že díru přelepíte jakoukoliv voděodolnou páskou.
Zadní a spodní díl je z Cortexu, který vyniká odolností proti prodření, a je i voděodolný.
Léga, která kryje zip, je z Cortexu.
Zadní-spodní díl je zdvojený. Vnitřní vrstva je z z Polymaru a na ní je pro výrazné zvýšení odolnosti proti prodření přidělaná další vrstva z Cortexu.
Speciální střih Podkovy se maximálně přizpůsobí tvaru jakékoli motorky. Okraje Podkovy jsou kryté légou z Cortexu.
Upevnění k motorce: Podkova se upevňuje třemi popruhy, spodní dlouhé popruhy se umístí k zadním stupačkám nebo kolem rámu. Musíme si uvědomit, že jízdou si podkova tzv. „sedne“, a tak by měly být popruhy provlečeny nebo omotány kolem rámu, aby se při povolení nemohly vysmeknout z úchytů. Proti prodření je popruh opatřen cordurovou chráničkou.Chráničky používejte vždy, zabráníte případnému prodření popruhu. Popruh je standardně dodáván dostatečně dlouhý a může se zkrátit sestřižením. Pokud místo střihu opálíte např. zapalovačem, zabráníte jeho následnému třepení. Před ustřižením pečlivě zvažte délku. Přezku chrání plastelový terč.
K upevnění je ještě jeden popruh (3), který je umístěn vzadu na spodu podkovy. Je tvořen dalšími dvěma popruhy, které se protáhnou např. kolem rámu, nosiče, madel na ruce, prostě k čemukoli pevnému na motorce. Opět důrazně doporučujeme protáhnout popruh, aby při povolení nevyskočil. Další možnost upevnění je za použití nerezových háčků,
které se zaháknou za blatník, nosič prostě k jakékoliv části motorky, která to umožňuje. Při použití háčků je nutné tento popruh utáhnout jako první a zkrátit ho na nejmenší možnou délku. Tím se zabrání, aby se povolil a následně vyskočil z úchytů. Při manipulaci s věcmi v Podkově se popruhy nepovolují. Jediná výjimka je tankování u KTM. Zde se musí povolit jedna nohavice, ale to je záležitost sekund.
Součásti podkovy jsou ještě další dva popruhy umístněné zezadu podkovy. Slouží k upevnění dalšího zavazadla. Z nich se nám nejlépe osvědčil válec, do kterého lze zabalit spacák s karimatkou. S touto kombinací zavazadel nebudete mít o místo nouzi a zároveň vám zaručí dobré těžiště při jízdě v terénu. Tento vak můžete upevnit přímo na Podkovu, nebo jej připevnit za Podkovu (viz obr.). V druhém případě jedobré ještě popruhy provléct pod nosičem, abyste vak neposkakoval. Součásti je již zmíněná chránička z Cordury.
Kompresi vaku zajišťují zadní a boční popruhy. Aby se vak od přezky zbytečně nešpinil, u nových typů Podkovy jsou přezky podložené Plastelovým materiálem.
Rozdíl mezi Podkovou Standard a Adventure Extrém je ve třech vnitřních vodotěsných vacích, z nichž je každý jiné barvy. Takže přesně víte, co kde máte. Všechny naše vaky svařujeme, ale u Podkovykvůli velice složitému tvaru kombinujeme šití se svařováním. Proto je víc než vhodné použít vnitřní vaky, aby věci nenavlhly. Není nic horšího, než na offroadové výpravě večer zjistit, že máte mokrý spací pytel. Navíc vnitřní tašky šetří čas a energii při prohledávání obsahu Podkovy. Prostě po jízdě vytáhnete jednotlivé vaky z Podkovy a můžete vybalovat. Díky vakům máte navíc jistotu, že věci budete mít vždy stoprocentně suché.
Na co si dát pozor: Celá Podkova se nesmí vystavovat příliš vysoké teplotě, zvlášť je potřebné odclonit teplo z výfukového potrubí. Podkovu i její součásti neumisťujeme na ostré hrany. Na popruzích využívejte chrániček, zabráníte zbytečnému prodření materiálů. Popruhy kontrolujte jejich napnutím. Nevystavujte vak benzínu ani jeho derivátům. Pro likvidaci již nepotřebného vaku nám jej zašlete zpátky a my zajistíme jeho ekologickou likvidaci.
Jako výrobci zajišťujeme opravy našich výrobků, ale je vždy potřeba zvážit náročnost a rentabilitu takové opravy.
Děkujeme za zakoupení našich výrobků a přejeme mnoho kilometrů bez nehod.
Doprava s dobírkou po ČR 120 Kč po Slovensku 220 Kč.
TEST MATERIÁLU PLASTEL Plastel je materiál, který používáme na výrobu vaku s horním i bočním plněním. Je to vysokopevnostní materiál který má v sobě pletená vlákna, jež zajišťují jeho perfektní vlastnosti. Na výrobu Podkov 65l a barva písková, se používá materiál ještě pevnější.
Zajímavé na tomto testu je, že jsme k uchycení materiálu použili poměrně slabé háčky, které se do něj krásně zařezávali, až došlo k perforaci materiálu. I tak byl test více než úspěšný - udržel přes 50 kg.
Video můžete zhlédnout na adrese:
http://www.youtube.com/watch?v=Mh59guvjBTc
Následujte nás