Výrobci

Dodavatelé

Žádný dodavatel

Odběr novinek [Newsletter]

PŘIPRAVUJEME Boční vaky Explorer 2x42 litrů Zobrazit v plné velikosti

Boční brašna Explorer 42 litrů

 Boční brašna Explorer 2x42 litrů. Pozor cena je za ks.

Více informací

BE42ppc

937 Produkty jsou na skladě

1 600,00 Kč

Boční taška na motorku EXPLORER

Explorer- boční brašny na motorku

Určení: Brašny EXPLORER byly vyvinuty jako konkurence kufrům. Jejich výhody jsou hlavně v ceně a v bezpečnosti případného pádu, kdy nehrozí, že si noh přimáčknete tvrdým kufrem. Při odšlápnutí za jízdy terénem se nemusíteExpolorer - komprese brašny bát o kotník. Další nespornou výhodou je, že si přizpůsobíte objem vaků momentálním potřebám. Tak můžete využít celého objemu tašky cca 42 litrů nebo si z nich udělat malý pytlíček o objemu cca 8 litrů, a to jenom stažením kompresních popruhů. Na jedné tašce je jich proto celkem 8 ks. Tento vak potřebuje k svému upevnění rám, který ale nemusí být tak silný jako na kufry. Proto také při pádu nehrozí ohnutí podsedlového rámu. Tažka prostě uhne.

Explorer - vnitřní pohled do vaku na motorku Celý vak je svařován, šití je využíváno jenom u popruhů, které jsou z       vnitřní strany vaku podvařeny terči,. Vak je proto při správném použití voděodolný, voda    se vám do něj nedostane ani při případné koupeli v brodu.

Materiál: Vak je z vysokopevnostního, voděodolného a otěruvzdorného materiálu Polymar, které tvoří speciálně pletené jádro. Díky hustému a vtavenému jádru zaručuje vysokou pevnost vůči roztržení a při případném rozříznutí nedovolí, aby se materiál tzv. rozjel dál. Oprava je proto jednoduchá a na místě stačí místo roztržení přelepit jakoukoliv voděodolnou páskou.

Zadní díl vaku je tvořen ze TŘÍ vrstev. Vnitřní vrstva je z Polymaru, zpevněná plastovou deskou, kterZadní díl brašny na motorku Explorerá drží tvar a brání promáčknutí vaku do vnitřní části rámu, kde by se mohl propálit od výfuku. Na zadní díl je navíc navařen díl z Cortexu, aby se zvýšila odolnost a otěruvzdornost vaku vůči rámu.


Přední díl je zdvojen a zesílen dvěma vrstvami Plastelu.Explorer - přední díl

 

 

Upevnění k motorce: k upevnění a kompresi slouží 8 ks popruhů, které zajišťují dostatečnou varibialitu uchycení. Díky množství popruhů si mužete vymyslet i vlastní uchycení, které vám bude nejlépe vyhovovat.

Explorer - spojení brašenZákladní uchycení: K rozložení váhy na motorce vám slouží hlavně 4 popruhy a to: na zadním dílu nahoře jsou všité 2 přezky na 4cm popruh (každý vak má při koupi jeden), kterými se vaky spojí k sobě. Již můžete vaky přehodit na motorku, a to popruhy přes nebo pod sedlo. Délka popruhu vám stanoví výšku vaku na motorce. Další 2 jsou uchyceny na předním dílu vaku na stejném typu přezky. Explorer - popruhy rámVezmšte popruh, který je umístněn na ní, sejměte z vaku a protáhněte spodním rámečkem. Potom provlečte popruhem našitým na dně vaku a přichyťe zpátky do přezky. Toto jsou hlavní nosné popruhy.


Na boční části vaku jsou 2 ks popruhů na každé straně. Ty uchytíte na boční část rámečku nebo spojíte popruh do sebe a vedete jej za rámečkem. Doporučujeme aspoň explorer-vak-na-motorku-bok-1jeden z párů uchytit. Tyto popruhy vám zafixují vak proti pohybu do stran. Opět se jedná o základní uchycení. Boční popruh můžete také uchytit ke stupačce a zadní kolem značky spojit k dalšímu vaku. Jak jsme psali výše, díky množství popruhů je variabilita opravdu velká.

Vrchní popruhy vedoucí ze zadního dílu vaku do přezky na předním dílu jsou jenom kompresní, popř. slouží k uchycení přes D kroužky k dalšímu případnému vaku nebo vybavení.

Všechny poruhy můžete podle uvážení zkrátit sestřižením. Je dobré je následně zatavit proti třepení, např. opálit zapalovačem. explorer-vak-na-motorku-popruh

explorer-vak-na-motorku-popruhPoruh k rámu můžete upevnit jednodušším systémem, a to pouze protáhnout popruh okem nebo rozdělat poruh z plastové průvlečky, protáhnout jej okolo rámečku a znovu stejným způsebem navléknout zpět.

explorer-vak-na-motorku-možnost-uchycení 

 

 explorer-vak-na-motorku-možnost-uchycení

Vak správně smotáte tak, že jej nabalíte věcmi, spojíte k sobě oba volné konce vaku a zapnete je na suchý zip (pozor na termoprádlo). Tím se již nemůže vak posouvat a snadno jej zarolujete. Potom tlakem nohou proti motorce se snažíme dostat co nejvíce vzduchu z vaku. Přes plastovou lištu následně vak aspoň 3x zamotáte a zajistíte bočními přezkami. Všechny poruhy utáhnete a vak zkomprimujete na nejnizší objem. Vypadá to složitě, ale uvidíte že po prvním použití nebudete mít problém.

Na co si dát pozor: Celý vak se nesmí vystavovat příliš vysoké teplotě, zvlášť je potřebné odclonit teplo z výfukového potrubí. Explorer i jeho součásti neumisťujeme na ostré hrany. Popruhy kontrolujte jejich napnutím.explorer-vak-na-motorku--pohled Nevystavujte vak benzínu ani jeho derivátům. Pro likvidaci nepotřebného vaku nám jej zašlete zpátky a my zajistíme jeho ekologickou likvidaci.

Jako výrobci zajišťujeme opravy našich výrobků, ale je vždy potřeba zvážit náročnost a rentabilitu takové opravy.

 

Děkujeme za zakoupení našich výrobků a přejeme mnoho kilometrů bez nehod.

 

 Vilém Macháň

Kyselovská 57

78301 Olomouc

Tel: +420 604 743 932

 

info@motovaky.cz

www.motovaky

 

 

Doprava po ČR. je 120 Kč na Slovensko 220Kč

  • TEST MATERIÁLU PLASTEL
    Plastel je materiál, který používáme na výrobu vaku s horním i bočním plněním. Je to vysokopevnostní materiál který má v sobě pletená vlákna, jež zajišťují jeho perfektní vlastnosti. Na výrobu Podkov 65l a barva písková, se používá materiál ještě pevnější. Zajímavé na tomto testu je, že jsme k uchycení materiálu použili poměrně slabé háčky, které se do něj krásně zařezávali, až došlo k perforaci materiálu. I tak byl test více než úspěšný - udržel přes 50 kg. Video můžete zhlédnout na adrese: http://www.youtube.com/watch?v=Mh59guvjBTc
  • Tabulka velikostí leták.
    Tabulka velikostí Motovaky leták.